" Man Jadda Wajada"

" Man Jadda Wajada"

Dalam hidup kita, xsmua yg kta nak kta dpat....
tp xsmestinya kta mgalah ja bla kta taw ssuatu bnda yg kta nak tu xdpat....jadi cranya kta kna usaha dgn ssgguhnya...xkra la apa bnda pon yg kta wat...janji kta kna usaha btol2...
InsyaAllah apa yg kta hajatkan 2 mgkin akn dimakbulkn Allah SWT yg Maha Kuasa....

Ingat, Jangan Mengalah...Nabi pun xska owg yg mngalah...

....Selamat Beramal....

Saturday, March 12, 2011

Peristiwa 19 Februari 2011

Malam ni mungkin malam yang bersejaraah bagi kami warga Pengajian Melayu....setelah plan punya plan akhirnya jadi jugak...iaitu mengadakan Majlis Makan Malam bersama tutor peribadi, lebih manja digelar abah...ENCIK AHMAD KHUSHAIRY BIN SAADIN....Majlis yang kami buat ni adalah sebagai tanda rsa kasih sayang kepada kami kepada beliau dan sebagai memori kepada kami sehingga akhir hayat...Juga menjadi tatapan kami di saat mengimbau kembali kenangan bersama beliau...


1) Tetamu-tetamu mengambil tempat duduk...semua senyum sampai ke telinga..



2) Ni atas permintaan pemilik kamera ini untuk bergambar sorang-sorang..









3) Ni antara menu yang disediakan..rasanya sotong goreng tepung yang menjadi favourite...


4) 5 dara pingitan



5) tak sabar...vvip lmbat sgt smpai....




6) amy bajet ayu....pah steady...aq gah....zol malu2..;




7) tgk tv dlu smntra tggu VIP & VVIP


8) apa 2 kimi???..nampak sgt lapar teruk..mantan KK kuat pelahap...


9) keasyikkan menjamu selera...



10) ayahanda seronok menikmati hidangan...



11) kenyang...camni dah la...senyum sampai telinga..


12) sesi potong kek...


13) bergambar kenangan bersama ayahanda man tangan besi...


14) kita adalah keluarga...kita 1 Malaysia..

harap2 hbungan yg terjalin bkn smpai dsni shja...harap2 brkekalan hngga ke akhir hayat...
andai kami telah mneyakiti hati ayah, kami mohon maaf bnyak2..2 xsgaja...kalungan doa dari kami anak kepada ayah Selamat menunaikan Umrah...harap kita dpat berjmpa lagi...Amin..

2 comments:

  1. huiiiyooo..shedapnye~nk mkn jgak!~
    hihi

    ReplyDelete
  2. of cos sedap...hhehee..xpe, nnt ada klapangan nz bwak g mkn kat ctu...make sure sotong goreng tepung kta order lebih ckit..hehhe

    ReplyDelete