" Man Jadda Wajada"

" Man Jadda Wajada"

Dalam hidup kita, xsmua yg kta nak kta dpat....
tp xsmestinya kta mgalah ja bla kta taw ssuatu bnda yg kta nak tu xdpat....jadi cranya kta kna usaha dgn ssgguhnya...xkra la apa bnda pon yg kta wat...janji kta kna usaha btol2...
InsyaAllah apa yg kta hajatkan 2 mgkin akn dimakbulkn Allah SWT yg Maha Kuasa....

Ingat, Jangan Mengalah...Nabi pun xska owg yg mngalah...

....Selamat Beramal....

Wednesday, May 11, 2011

Duit….macam-macam boleh beli dengan duit ni kan..andai la satu masa nanti aku kaya kan best..apa saja aku nak boleh ja nak beli...peergghh..memang best la..tapi kalau kaya pon tak reti nak uruskan suit susah jugak..sebab itu kena wat perancangan....berikut adalah beberapa perkara yang akan aku buat bila aku banyak duit nanti...
  • Kalau yang kenal aku, depa akan taw apa benda yang mula-mula aku akan wat bila dapat duit banyak    ni...membeli-belah di Butik-butik pakaian yang menjadi idamanku sekarang ni...
 
TED BAKER London

 
TED BAKER Sneakers



 
ZARA JEANS


Calvin Klein Jeans

  • Aku nak beli kereta laa...kereta yang simple sahaja untuk aku naik semasa zaman remaja aku ni...

  • Kasi make up sikit kereta aku ni.....bagi nampak ranggi...
 

  • Beristerikan perempuan yang menjadi idaman hati dan solehah...
 

  • Bila dah kawin ni boleh dah la pikir pekara-pekara wajib yang kena buat...insyaAllah aku akan bawak isteri dan keluarga ke Tanah Suci...bukan nak riak ok...
 


Buat masa ni, itu ja yang aku pikir untuk buat bila ada duit banyak..aku tawu, keja cikgu gajinya tak boleh la nak capai impian semua kat atas ni..kena banyak berdoa la untuk dimurahkan rezeki oleh Allah Taala...

No comments:

Post a Comment